Zamawiający – Parafia Kościoła Ewangelicko-Metodystycznego w Starych Juchach ogłasza
postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z zastosowaniem art. 701 – 705 kodeksu cywilnego na realizację zadania pod nazwą:
INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM.
1.1 Nazwa zamawiającego:
Parafia Kościoła Ewangelicko-Metodystycznego w Starych Juchach
ul. Jeziorna 10, 19-330 Stare Juchy.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1.2 Postępowanie o udzielenie zamówienia nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1129 ze zm.) i jest prowadzone zgodnie z
niniejszą specyfikacją warunków zamówienia.
1.3 W sprawach nieuregulowanych specyfikacją warunków zamówienia zastosowanie mają przepisy
kodeksu cywilnego.
1.4 Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy niniejsza specyfikacja warunków
zamówienia oznaczone jest numerem: 2023/1/PN/STARE-JUCHY. Wykonawcy porozumiewając
się z zamawiającym powinni powoływać się na powyższy numer.
1.5 Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2.1 W ramach inwestycji zakłada się:
2.2 Przedmiotem zamówienia jest Zmniejszenie zużycia energii budynkach w Starych Juchach
będącymi w zasobach Kościoła Ewangelicko-Metodystycznego
Kod CPV:
45000000-7 – roboty budowlane
42511110-5 – pompy grzewcze
45331100-7 – instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 – roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
09332000-5 – Instalacje słoneczne
09331200-0 – Słoneczne moduły fotoelektryczne
2.3 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 3.4.1 „Budownictwo
Energooszczędne Część 1) Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wykonanie zadania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r.
4. INFORMACJE O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
5.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:- 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy
złotych),
6. MIEJSCE, TERMIN, SPOSÓB SKŁADANIA OFERT.
6.1 Ofertę należy składać osobiście za pośrednictwem pośrednika pocztowego lub firmy
kurierskiej pod adresem:
Parafia Kościoła Ewangelicko-Metodystycznego w Starych
Juchach, ul. Słowackiego 26, 19-300 Ełk
w nieprzekraczalnym terminie:
Do dnia 29.12.2023 r. do godz. 12:00.
6.2 Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest ks. Monika Zuber, Proboszcz –
695611206 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 – 14:00.
7. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
7.1 Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
7.2 Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. INFORMACJA
8.1 Wszelkie warunki, wymagania i dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona SWZ
wraz z załącznikami.
Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków
związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu. Osoba do kontaktu w sprawie
wizji lokalnej ks. Monika Zuber, Proboszcz – tel. 695 611 206, e-mail: starejuchy.parafia@gmail.com
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty polskiej, firmy kurierskiej na
adres parafii: Parafia Kościoła Ewangelicko – Metodystycznego w Starych Juchach,
ul. Słowackiego 26, 19-300 Ełk.